Lördag!





Ja det har varit en "spännande" dag.....ramlade baklänges när jag stod och duschade i badkaret , plask på golvet. TUR hade jag att duschdraperiet saktade ner fallet lite, och att jag mest landade på rumpan, bröstryggen och axlarna:S MEN....fick en jävla chock och blev självklart jätterädd, så det skvättes ju ett antal tårar....

Danne som duschade med mig vart förtvivlad att han ej hann få tag i mig men försökte genast lugna mig i min chock...USCH....vad obehagligt det var. Har dock inga smärtor så bebisen skyddades nog bra ändå:)


Ja så kan det gå.....nu blir det att slappa framför tv:n med middag- Korv stroganoff *mums*.



Har ni också haft en spännande start på dagen?? haha:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0