Movie!

Yes ajag har lugnat mig lite oh ser istället fram emot intervjun på måndag då jag ska komma med en massa bra argument till varför just JAG ska ha chansen hehe=)

Sen får jag helt enkelt komma på en bra lösning med arbetsförmedlingen och ta det lugnt. Dumt att stressa upp sig innan alla korten är på bordet.


NU blir det movie med älskling , "The Losers" som vi somnade ifrån igår- den är än sålänge heeelt ok med komiska inslag (vi somnade faktiskt av trötthet haha) .



Hoppas ni har en mysig kväll och sover gott i natt!:)





(Gammal bild, men puss och kram på er!)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: oj gudarns, jag vet faktiskt inte riktigt. Ha en tydlig kontaktknapp så de hittar din mail. Jag får alla annonsförslag till mailen. Jag brukar aldrig försöka ragga in mig själv utan om de gillar min blogg och har något som passar så får de komma med förslag :)

2010-12-15 @ 23:19:22
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Lexi

Jag vet faktiskt inte om jag e förkyld eller har fått halsfluss, vaknade med att jag får ont när jag sväljer. Åhh orkar inte det igen, hade det i oktober och jag trodde jag skulle dööö!



Tack för tipsen, tydligen skulle ingefära med te göra susen med, vi får se vad som hjälper.



Håller tummarna för dig på måndag, du gör det du kan liksom, man kan inte göra mer tyvärr. Men hoppas d ska gå bra =)

2010-12-16 @ 09:32:59
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0