Tiden går....

sakta!!!


Jag slutar som jag nämnde tidigare kl 11.00 och jag har suttit och surfat sen halv tio....finns inget att göra.
Ska vara beredd att boka om någon kommer, och jag kan ju tänka mig att de isf dyker upp när jag ska gå hahaa. Bara för att försena mig till stranden. Typiskt. MEN peppar peppar;)


Idag spelar Chile och jag missar tyvärr den matchen, men vi får hålla tummarna :D



Följer ni VM??





VS


Mysiga Schweiz......?


HAHA

Chile ska fan se till att vinna!*
Sen lappa till den här kaxiga lille saken........:O








Kommentarer
Postat av: pauli♥

sv: tack så mycket :) ja eller hur, solen är så välkommen nu. nu har den ju inte varit framme på ett tag.. inte här dä jag bor iaf :/

kram

2010-06-21 @ 10:52:19
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: pauli♥

sv: ja jag också! dax för den att komma nu det är ju änså snart slutat på JUNI liksom! och efter midssomar brukar det ju vända och bli kallare -.-



jag vet inte, tror inte jag ska åka nån annan stans än till öland med mina vänner, men det blir kul!

ska du ?

kram

2010-06-21 @ 11:11:45
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Emma

ok tre inlägg på en gång ska se om jag kan svara på dina frågor haha;)



20.00 den 1 juli(tisdag nästa vecka) tror vi ska ses hos mig elelr nått innan. Klädsel: SVART!;)

Jag har numret till Sanna, hon sitter tydligen hemma hos sig själv eller nått I don´t know. Hon skulle ringa mig sen.



Rings senare angående övriga frågor;) muahhahah kisses!

2010-06-21 @ 11:54:00
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0