YEAAHH BAAABYYYY!

Underbart väder idag!

Började dagen med en joggingtur 07.50 och det känns så jävla gött att jag orkade hahah:) Har suttit här nu för att bli hungrig så det blir frulle strax. Stranden idag! Blir att dra dit sj tror jag men jag vill passa på när jag kan! ;)

Älsklingen har ett svetsprov på rör idag så vill bara säga: "*****LYCKA TILL MI CORAZÒN!! TE AMO*****"



Jag kommer att lägga upp en del bilder från dagarna när jag orkar så blir det lite nytt att se på*



Hejsålänge



My Sugar;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej dte var inte så mkt faktiskt..jag jobbade där hela hösten och fyfan för att jobba där när dte är proppfullt kan jag säga!

2010-06-28 @ 17:48:26
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: sabina

Hah joo om man vore ledig jaa :( men har hört att det ska bli jätte jäääätte bra väder nu i veckan och helgen och jag jobbar typ alla dagar förutom onsdag och torsdag då det ska regna! :O



Ja, det var rätt gjort =)



Haha joo men vafan de har gått en månad sen jag gymmade, inte OKEJ!

Okej, duktig du är :)

Jag börjar komma igång nu igen.. tar några dagar men snart så! jag vill ju träna 3 dagar i veckan minst. Så får hoppas att det blir så också. Ska även börja jogga ute så småningom..



Kraaaam

2010-06-28 @ 21:48:39
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det är inte pernilla som jobbar på barnklädesavdelningen? isåfall har jag jobbat med henne:D

jag bor i varberg! bor du i fbg?

2010-06-29 @ 12:06:40
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0