FYFAN VA GOOOOTTTT*

Efter jobbet var det snabbt ner till stan för, vad det visade sig vara, öppet hus på Campus. Kollade lite olika utbildningar, så jag får se vad som lockar- 15 April är sista anmälningsdagen så det finns lite tid att tänka;)

Strosade runt med älsklingen i stan, hände inte så mkt....Sen gick jag faktiskt till gymmet för att kämpa vidare mot beach 2010...;);) Får la se om man orkar vara hård med kosten också, det är ju faktiskt A och O.

Väl på gymmet hände det bästa! Dock hade jag endast ätit en apelsin under hela eftermiddagen så var inte direkt laddad på bästa sätt, men jag ser iaf att ett spinningpass snart ska börja......Hmm tänkte jag för mig själv, och gick mot receptionen- Och vem står där????? Magnus, han dära jag försökt få ett spinningpass med länge nu!!! Jag frågar snällt om det råkar finnas någon plats kvar-Om någon avbokat, och det finns det ej.....MEN han säger dock att han släpper in folk ca fem minuter innan start då den som har bokat, enligt reglerna förlorar sin plats.


Där sitter jag ivrigt och hoppas på en chans och jag känner på mig att chansen är stor för en gångs skull! Och JA han vinkar in mig tillslut och jag kände bara hur jäkla laddad jag blev på denna impulsiva händelse!

Körde ashårt idag, musiken ägde som väntat och efter passet klev jag ut ur rummet helt slutkörd, men på bästa sätt:D:D  Var så lycklig att jag bokade in mig direkt fter på Poweryogan som skulle börja om 30 minuter ( Lucia, min brutta, hade tjatat om att hon inte ville gå sj på passet, och var helt säker på att jag bangade);) När Lucia kom in på gymmet mötte hon mig och blev minst sagt överraskad;)

Så ärligt talat, snacka om att jag har varit grym idag!!!! Cyklat överallt, sen går man på spinning 55' och poweryoga efter det;) Med tanke på att jag körde bodypump och joggning igår, plus att jag ska köra spinning imorgon tisdag också, lär jag sova gött hela veckan, och kanske gå lite konstigt efter all träningsvärk haha:D


Var tvungen att skriva av mig efter allt, men nu blir det att varva ner till F.R.I.E.N.D.S och dricka te!


Sleep Tight* //Susse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0