Jaha det var ju änna treeevligt vettuuuu


Mkt som händer....

jag kan ju börja med att säga lite om spinningpasset som var väldigt efterlängtat...mkt pga av musiken...MMMMM:S:S:S
In kommer då fan inte Magnus iaf, utan Christian som dödade mig då jag hade varit på spinning för andra gången i mitt liv.....
Trevligt. Det visade sig att Magnus inte hann i tid osv, och där sitter man på cykeln (kände mig lite krasslig innan passet, men ville ändå gå JUST FÖR ATT HAN DÄRA MAGNUS  skulle leda passet) och tappar bokstavligen hakan och den gnutta energin man hade då den där saken kliver in.....Passet var ju hårt som vanligt igår då med Christian och jag orkade ju eller så, men fyfan vilken besvikelse. Det ärskitsvårt att få plats på Magnus pass.....


Men men livet går vidare I know...Idag har man fixat massa med min folkbokförning i vbg som visst hade krånglat- Jag har ju bott i Vbg 2 1/2 år nu så lite knaaaasigt haha.....sedan försäkringskassan-som dock hade mitt kontonummer men ÄNDÅ skickar de en AVI, som fan gått runt hela Sverige nu just för detta fel!!!! Hur svårt är det liksom att sätta in pengarna direkt på mitt konto? Har de bara skrivit in det för att fylla ut någonstans eller? IDIOTI kallar jag det.....

Intervju på Carema Äldreomsorg imorgon och är skitnervös!!! Vill verkligen slippa A-kassa och få tjäna egna bättre pengar!!
Jäkla krisen som härjar har inte varit den lättaste. Jag är liksom inte den som tror att A-kassan är livet utan jag kämpar för att få arbete och sköta mig själv.

Nu blir det pappersarbete, rasta vovve och ta det chill. Ha det Hallon mina vänner!!;)


Kyss & Smek



Här får ni njuta av en härlig låt denna tisdagseftermiddag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0