LÖRDAG!!- Fbg=)

It´s rainin´ ....:(


Idag är det lördag igen, avslutade praktiken på restaurangen igår, för att på måndag fortsätta perioden på
Gina Tricot* Ska bli riktigt kul och jag hoppas kunna ta till mig så mkt som möjligt. Ska söka till Butikschefslinjen men vet ej om jag kommer in då jag ej läst Matte B( Såklart är denna kursen ny som behörighetskrav för året....)

Annars vad händer? Till Fbg idag och hälsa på syrran men innan vi hänger i den lilla staden ska vi till G-kås och handla till lilla systerdotter=)

Sen blir det att mobba syrran som är gravid nu också och därmed mår tokilla!!, och hoppas att hennes dotter är tokjobbig Hahahah:D Nej då
ska bara mobba henne lite;)

Vad har ni för er denna regniga dag (som vi har här i vbg) ?


Take care now, Bye bye then!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0