Lördag igen- Underbart väder*

Underbart väder idag, men ändå tog jag den härliga promenaden sent! Det blev först att avnjuta ett par koppar kaffe, slappa i soffan, kolla igenom Italienska inredningstidningar(helt sjukt snygga sådana!!) och sedan lagade jag mat till mig och älsklingen. Vet ej vad som händer denna kväll, då det blir grabbkväll för älsklingen och jag har het enkelt inte orkat engagera mig. Det som händer, händer;) Någon med tips, förutom att dra ut på stan?=)

Nu blir det ytterligare kaffe-kaffe och en titt på Channel E!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha du och ditt channel E!

Har du ringt mig x antal gånger gumman?? har inte hört varit uppe i GBG i helgen serru;) love

2010-03-15 @ 10:38:28
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0