Vilken härlig surprise:D


Och så ringde telefonen......

Skulle som jag tidigare skrev avnjuta kaffe, men inte blev det framför TV:n iaf! Min Becka som jag inte träffat på länge ringde och var i krokarna, och kom upp på kaffe och massa tjöt:D Hur mysigt som helst och jag har verkligen saknat att tjöta med henne och bara få umgås. Man tänker ju tillbaka hur jävla kul vi hade det tillsammans i gymnasiet och man saknar den "kontakten". Nu har ju som vi pratade om, alla sitt eget och det krävs lite nogrannare planering för att ses. Skönt iaf att veta att man har riktiga vänner som finns där oavsett avstånd och tidsbrist osv.

Nu är man pigg som satan, och älsklingen vaknade till stunden innan Becka skulle dra och förrbereda sig inför kvällens jobb, så det blir att käka kvällsmat och välja ut filmer för kvällen- Blev inte den planerade grabbkvällen så det ska bli skönt med sällskap här hemma=)

Här kommer en annan grym låt från Rihanna(gammal, men grym;) ) som jag dansat loss till hela eftermiddagen!!

Simma lugnt*


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis!! Puss mellan skinkorna ;) haha!

2010-03-15 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0