Lite mer skön musik- Förbereder mig inför kommande RnB-kväll;)










Kommentarer
Postat av: S A B I N A

Haha ja han är så jäävla bäst!

Mhm, i agree! undrar vad man kan hitta för ngt :P

Aah okej, trevlans. Vad duktig du är som tränar.. jag har tappat motivationen totalt och så svårt att få tillbala den igen!

Jag verkligen måste dit i veckan iaf och träna på gymmet.

Mysigt :) jag har städat och tvättat.. riktigt kul (elr inte), och nu dricker jag lite te.



Kram

2010-05-03 @ 22:16:00
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Jag hade en present och inredningsaffär i vasastan, gbg. det var kul! Mycket jobb... jag är en rastlös själ som måste prova på ngt nytt hela tiden, när jag provat på att äga affär var nästa dröm att skriva en bok. Nu har jag gjort det. Vad nästa projekt blir, återstår att se... Inan dess ville jag testa att bo utomlands, jag bodde i spanien i flra år, träffade min engelskman som jag tog med hem yill gbg ;) Har du några mål och drömmar?

2010-05-04 @ 00:08:37
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0