Mysigt Stuff;)*Massa impulsidéer osv

Hejsan svejsan i lingonskogen;)

Igår bjöd kvällen på massa impulsmys faktiskt! Fick ett mess under jobbet av Emma att hon och Valle ville hitta på ngt med mig och Dani, vilket slutade med att vi, plus Beckis impulsgrillade vid fästningen här i varberg* Solen dök ju fram efter en molning och tråkig dag, så man får ju passa på:D

Sedan, då Becka var tvungen att jobba stack vi och ett par killkompisar till Valle (som gjorde eget impulsbesök där vi satt vid fästningen), hem till Emma och Valles place. Kvällen bjöd på mer tjöt och musik framför allt. Var dock tvungen att gå hem i lagom tid då jobbet kallade på mig idag 08.00:(

Här är vi, i rövablåst men glada ändååååå:D:D Solen skiner ju...tänka dig..i SVERIGE dessuton*;)

















Kommentarer
Postat av: Latte Liten

vad mysigt det ser ut :)

Jag har sålt min affär och försöker satsa på skrivandet ;)

2010-05-03 @ 09:03:24
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0