12.11

Ja som det står ovan är, eller ja var klockan så mkt när jag började med detta inlägg....onödig info men visste fan inte vad jag ville ha för rubrik:S


Äter rostat bröd med sylt och ost! Underbart gott* Har ni förresten testat BRAVO´s "nya" juice med apelsin, äpple & mandarin? Om inte- DO IT!!;)



Ska strax fixa nya sängkläder som jag köpte igår, byta gardiner och sedan sätta mig ner och skissa lite. Fick inspiration från snygga Denise-BUNNY som bloggar och ligger här på blogg.se som en av de mest besökta bloggarna. Grymt duktig tjej *


Annars blir det att dra med Emma & hennes syrra till loppis, vilket ska bli jättemysigt! Hoppas man hittar något fynd när man ändå släpar sig dit;) Har ni inte varit på loppis innan? Dra och kika lite...finns alltid någon möbel eller annat krafs som man kan göra om så att det passar just dig och ditt hem, OCH för allas plånböcker.



Hur ser eran dag ut??=)





By the way, så här ser vårt nya påslakanset ut! Ville eg. ha det som gick i rosa,svart och orange i mitten, men
det hade blivit för mycket med den dumma färgen vi har på tapeterna:(

Gillar dock denna också=)



Kommentarer
Postat av: Emma

jätte snygga ju! vart hittade du dem??:)

2010-11-03 @ 13:45:32
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0