Den 4:e November...

Nu blir det att käka lite lunch med älskling, men först måste jag ju visa hur det blev efter lite byten av sängkläder och gardiner osv. Inget märkvärdigt men blev nöjd för tillfället=) Passade på att ta bilderna på kvällen då mysfaktorn var hög*


Kolla in och säg vad ni tycker? Kom gärna med andra förslag!



KITCHEN











MASTER BEDROOM;)










Vet att bilderna är mörka, men har ingen bra kamera och ville försöka få med mysfaktorn ändå!
Hoppas ni kunde se någorlunda bra ändå=)


Kommentarer
Postat av: Lexi

NIiiiiiiceee =)=) sån säng hade jag när jag bodde hemma, IKEA va?



Jooo men visst är det så, man får se till att antigen se den med kompisarna igen eller locka dem till nån annan ingen har sett hehe.



Åhh jag önskar att jag orkade träna men det där går i perioder för mig, behöver hitta nåt jag tycker är jättekul men har tyvärr inte gjort d. Tränar du nåt?



Va skönt det måste va att jobba då och då ändå, men klart lönen är ju inte lika rolig som när man jobbar heltid.

2010-11-04 @ 15:39:19
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Emma

du har ju fixat det superfint darling! förlåt att jag inte hörde av mig ikväll men håller på att få psykbryt! haha inte bara du som har minne som e guldfisk:(( höras imorgon?? love

2010-11-04 @ 23:27:32
URL: http://lecurly.wordpress.com
Postat av: S' - Be Real ♥

Heeeej! ja verkligen :O

Njaa livet är ganska tufft nuförtiden faktiskt :/ mkt som hänt o så. men ja mkt jobb med fast nu är jag äntligen ledig några dar :) kanske ska resa till london i slutet av månaden! :D självdå?



Hoppas allt är bra med dig, och gud vad snyggt måste jag säga!

2010-11-05 @ 10:19:46
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: S' - Be Real ♥

Heeeej! ja verkligen :O

Njaa livet är ganska tufft nuförtiden faktiskt :/ mkt som hänt o så. men ja mkt jobb med fast nu är jag äntligen ledig några dar :) kanske ska resa till london i slutet av månaden! :D självdå?



Hoppas allt är bra med dig, och gud vad snyggt måste jag säga!

2010-11-05 @ 10:19:58
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0