Tiden går så fort!!

Jösses vad tiden rinner iväg. Inte jobbat alls mkt den senaste månaden men dagarna försvinner ändå förbi bara sådär:S

Nu är lägenheten iaf klar, men måste vänta på att kunna städa ngn dag för att allt ska vara torrt osv, men bilderna får vänta=) inte kul att visa utan en ny soffa;) Hoppas den vill bli hittad snart bara:S vi var ju säkra på en från EM men ska fortsätta kolla runt pga priser m.m- Längtar hursomhelst ihjäl mig haha.


I helgen blir det att fira dannes moster Gloria i göteborg- överraskningsfest till fullo då hon fyller 60 år=)!!! Ska bli skitkul att få träffa alla , då vissa jobbar i Oslo, vissa bor i Tyskland osv- En riktig latinofest!!! De gör verkligen allt för sin familj/släkt vilket jag verkligen gillar. I Sverige lägger man inte så mkt energi på att ta ledigt om man bor såpass långt ifrån som Tyskland tex bara för att komma på en fest eller liknande. Men som sagt i deras kultur visar de verkligen att familjen/släkten betyder allt.



Kommentarer
Postat av: Marre

Ja men gud ! ha det sa kul hos mamma nu =) overaska henne rejalt och krama om henne fran mig. Onskar jag vore dar alltsa . Kan du lova att ta manga kort pa henne ???o alla. som du sedan kan vara sa snall o skicka :) snyft



Love u gumman .Marre

2010-11-19 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0