Well....

Hur underbart det än är att vara gravid måste jag bara säg att jag inte fick den lättaste graviditeten!!

Bott på toan i över en månad, inlagd på sjukhuset 4 dagar....u name it. Jag är iaf bättre nu och hoppas jag kan fortsätta till ännu bättre;);)

Kommer alltid faschineras över att man kan bära ett liv inom sig och hur en sådan utveckling är möjlig.


* I feel like I'm on the top of the world!!!*


Har jobbat idag, första gången på länge som ni förstår, och det kändes helt ok ! Jobbigt att lyfta människor och kroppen vill gärna inte att man tar med hårdhanskarna direkt så det är lite svårt att hitta en balans på vissa boende.  Snart blir det filmkväll med älskling och bara relax!:)

Vad hittar ni själva på denna vinterkväll??


Kommentarer
Postat av: Lexi

Hahaha nää jag vågar knappt berätta vad jag hade gissat på, mina tankar cyklade iväg waaaaaay ahead of me, hahaha.



Åh din stackare, jag hoppas allt detta gått över nu och att du slipper illamåendet. Du är alltså strax över 3 månader. Får man bära tungt och så då? Är det inte lätt att få missfall? Va försiktig bara.



Kan tänka mig att du har nåt slags lyckorus nu hehe.



Nää det lär dröja ett tag till för oss, asså jag känner mig inte redo faktiskt. Men Sharbel hade inte sagt nej, hehe.



Kraaaam

2010-11-25 @ 21:28:27
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0