Well.....Regn.....åååååh...!

Underbart???? NEJ......stort NEJ. Jag är en människa som verkligen behöver sommar och sol som ger det där underbara humöret till ALLT:D


Ganska bra ursäkt dock om man känner sig för lat att dra ut...men men. Köpt nya sängkläder idag så ska fixa och dona och byta grejjer här hemma! Ärligt talat förvånas jag över mig själv .......Jag går faktiskt och längtar till julen....bara tanken på att få köpa lite nytt och myyyysigt till lägenheten som ska bli omgjord inom den närmsta framtiden!!Nya möbler ska det också bli tack gode gud. Man måste trivas i sitt hem*


Vad gör alla ni andra en sådan här regnig och grå dag?? =)



Längtar tillbaks till Santorini- Greece*<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack sötnos! :)

2010-11-02 @ 17:41:42
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0