Tisdag- Det nærmar sig nu=(

Japp då var det redan tisdag, och det nærmar sig før hemresa...åker på torsdag, vilket kænns lite tråkigt. Man vill ju så gærna vara kvar med den person som gør en hel. Pappa. Ælskar dig mer æn vad som kan beskrivas!!

Han ær den som jag står nærmst hær i livet, han ær den som alltid støttat mig, guidat mig ...allt. Ønskar jag bodde en cykeltur ifrån, men ændå inte. Ett annat hærligt liv hær med alla glada mænniskor. Kænns underbart att få uppleva två værldar- Livet blir lite mer spænnande då*


Har en hærlig kopp kaffe framfør mig som væntar, var bara tvungen att skriva av mig lite=)



Take care*

 

Hade inte klagat om denna stod på bordet...;)


Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig med gumman! dags att komma hem nu tycker jag, du har missat världens godaste muffins made by me*!!! haha give me a call baby!

2010-10-05 @ 13:08:49
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: Naima

Heej ;D



Hur har din dag varit då ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-10-05 @ 18:09:29
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0