Måndag!

Norge var underbart och att få träffa pappa med flickvän och nya syskon var jättemysigt! Träffade dem i påsk detta året men det gick lite snabbt:S  Tillbaka till verkligen nu vilket känns...

Snart bär det av till roliga arbetsförmedlingen;) Alltid ska det krångla med ngt...Men sen blir det att fika med goa Lucia vilket behövs:):) Var så längesen nu...Annars vad kan man hitta på? städa hade ju varit behövligt haha men usch...lägga tid på det asså..inte kul.
Någon som har tips på go mat för kvällen??=)


Take care;)



Detta är min fina bror, blev helt kär i honom:D vi hittade en bra kemi riktigt snabbt och det var grymt kul att umgås med min nya bror*<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lexi

Haha söt du e! Har du sett mig utan smink?? Dont think sooo, ser helt död ut, haha. DU kommer VACKER brud för det är du redan, tro inget annat och jag säger inte det bara för att. =D



Iafl, fan va kul du verkar ha haft i Norge och roligt att du kommer överens med din pappas nya familj =) Förstår att du saknar honom mycket, men Norge är inte sååå farligt långt ändå.



Vi tänkte vi skulle åka till Thailand som smekmånad men det har inte blivit något av det än. Jag kan inte bara stänga salongen och va borta 3-4 veckor =(



2010-09-27 @ 14:06:15
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0