Äntligen!

Kan man hjälpa till lite! Skrev ett inlägg om att jag skulle hjälpa min fina vän Emma med hennes flytt men den dagen hade hon fullt upp så fick aldrig tag i bruden, och sen åkte jag till Fbg på fredagen tills igår tisdag. MEN...Idag ska det ske haha. Känns bra att hon fortfarande behöver hjälp så man kan göra ngn nytta!

Vädret kunde varit MKT bättre men hoppas iaf på uppehåll imorgon så man kan grilla lite gott kött när pappa kommer på besök! En sådan här dag får man helt enkelt passa på att vara duktig istället.

Dagen middag lutar åt enchiladas- En mkt enkel och god rätt som jag första gången åt hemma hos Becka* Tackar för det receptet;)

I väntan på att Emma ska ringa mig så tänkte jag kolla in senaste avsnittet av bachelorette sverige!

Vad hittar ni på där hemma??




Chaoooo=)


By the way.....More inspiration;)Give me that Bod´!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0