Ändrade planer + Helgen som var

Det blev inget av det jag skrev att jag skulle göra. Mådde dåligt imorse och spydde och efter det var jag så trött att jag inte visste varken ut eller in:S Det blev dock att handla lite med svärmor&svärfar så man inte står utan mat:)

Snart blir det ett härligt bad, men ska först bjuda på ett par bilder från Emma´s födelsedagsfest! Alla kom inte med på korten då de var på olika ställen hela tiden och jag orkade bara inte springa runt=) Men väldigt mysigt var det med alla tjejerna, och Emma bjöd på en grymt god kycklingsallad med vitlöksbröd !







Kommentarer
Postat av: Lexi

Jaa absolut, man ångrar sig senare om man inte tagit bilder.



Usch stackars Danne, hoppas du inte har smittats då? Kan ju inte va lätt att komma ifrån det när man bor ihop med den smittade.



Det är verkligen mkt sånt i luften, tycker alla blir sjuka numera =(

2011-01-12 @ 10:13:17
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Catte

Ser ut som att det var en riktigt härlig kväll!

2011-01-14 @ 15:43:00
URL: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0