Promenad + date med Lucia

Promenaden till och från stan igår var allt annat än trevlig, då det ojämna/hårda/hala/slaskiga underlaget gjorde det omöjligt att gå bra plus at jag hade typ brännskador under ftsulan från skorna:S Ett rent helvete faktiskt för att beskriva hur jag kände just då. MEN ska ha ett par andra skor såklart idag....sen köpa nya bättre...och se om det kanske går fint att promenera idag? Känns onödigt att ta bilen när det bara tar 15-20 minuter/väg! Öva tålamodet är aldrig fel haha.


Ska träffa Lucia sen om det går som planerat och ta en mysig fika någonstans och prata om allt mellan himmel och jord. Annars har jag la inget planerat tror jag, men det märker vi. De kan ju faktiskt behöva mig på jobbet!




Vad har ni själva planerat idag?



Ska dock avnjuta en härlig smoothie sen! Har ni massa goda recept att dela med er av så- DO IT! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0