Hola;)

Idag blir det att ta e mysig promenad med Lucia och hennes småttingar, och jag antar att vi sätter målet mot hennes hem sedan så gossarna får sova lugnt=) Ska b´li mys att tjöta skit och bara umgås!! <3

Snart- INTE ÄN, Jag vet...Men snart...är det Fredag!! Och vad händer då???? PAPPA KOMMER !!!:D:D:D
Han kommer från Norge med sin sambo Vivienne;) Ska bli jättemysigt att träffa dem igen, saknar ihjäl mig efter pappa hela tiden. Sist han såg mig hade jag en mesig bula på magen MEn det är ändrat nu ;) Idag är jag i vecka 30+0 :)

Har en väldigt aktiv bebis haha- Helt underbart att känna hur den lever där inne*


Annars blir det bara att chilla fram tills man ska på salsakursen som erbjudit sig en extra omgång:) Orkar inte Danne går jag själv, hur kul som helst att lära sig denna dans. LOVE IT. Man är inte så jäkla smidig nu men tar jag av mig skorna så kan jag snurra MKT bättre hahah.


Hoppas ni andra får en fin dag*





Familjen Peter, Lucia & Mio poserar med min Sambo Daniel;)( Öströö fårfarm 2010) Deras nytillskott kom i feb detta året och är därför inte med på denna härliga sommarbild*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0