It´s a new day!

Gårdagen handlade mest om ofantlig trötthet kan jag ju meddela och jag lämnade knappt soffan:S Tog mig ut runt 19.00 för att heja på Påskbergets FK vs Haga Bois div 6. Sambon som är tränare med sin pappa för Påskberget har nu skrivit över sig som spelande tränare och hade matchdebut i deras serie igår, så extra kul att kolla=) Han skötte sig bra måste jag säga!!:)

Idag är det iaf en ny dag och jag känner mig piggare- Thank God. Visst kan det vara härligt att slappa, men fan va man blir sur på sig själv när man inte får gjort ngt vettigt! Ska snart laga stuvade makaroner så att dagens middag är avklarad, för att sedan ta sig ut på en långpromenad! Förhoppningsvis finns det ngn hurtig själ som vill hänga på;)



Hade dock velat ha denna solen och denna utsikten under den kommande promenaden...



Playa del Carmen - Lanzarote 2011-03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0