Måndag- Varför känns det som fredag??

Ja, jag är iofs sjukskriven fram tills knodden vill ut och har alla dagar som "helgdag", men denna dag känns verkligen som en fredag! Vill verkligen dra till hemmakväll-köpa gotta & dricka för att sedan ligga i soffan med sambon och se någon bra rulle! Menar mer att känslan för helgmys verkligen har fångat mig idag!

Har även haft en jättemysig förmiddag/dag med en jättemysig tjej från föräldragruppen där tiden bara rann iväg och vi kunde verkligen prata om allt mellan himmel & jord! Sååå skönt att man klickar sådär snabbt med någon man inte direkt känner! En helt klart framtida väninna som man kan dela sina tankar med, speciellt då vi båda väntar första barnet.


En vecka kvar iaf tills beräknat förlossningsdatum...panik?? Njaaa....är rätt så färdig med detta nu då jag mått jäkligt wierd i över en vecka och har haft en jobbig mage i ett par dagar med!! De säger ju att magen gärna kör igång strax innan det är dags, så FÖRHOPPNINGSVIS slipper jag vänta en vecka;) Går jag som jag nämt innan över tiden blir jag säkert fly förbannad, men måste ändå börja tänka i de banorna också så jag inte blir för jäkla besviken haha.


Well nu blir det att handla inför myskvällen:)

Ha det gott alla*



Kommentarer
Postat av: Lexi

Vilken underbar bild gumman!! Hoppas bebisen vill komma ut i veckan =) Lycka till och hoppas förlossningen går fort! =)

2011-05-31 @ 13:34:20
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0