Så fort...så fort.



Tiden flyger iväg...nästan alldeles för fort. Nu närmar det sig förlossning...början på ett helt nytt spännande liv med en oförklarlig kärlek till en alldeles ny individ- Vårt kött och blod- vår skatt som vi för alltid ska vårda ömt.

Många tankar som kommer och går, samt en skrämmande känsla- Att faktiskt snart ha ansvar för en liten människa känns överväldigande!!! MEN jag VET...utan tvekan att vi kommer göra vårat bästa och ge all kärlek vi bara kan! Jag vet...att oavsett hur skrämmande det känns så kommer det att gå bra!! MEN låt mig bara få vara mänsklig och erkänna min oro, mina miljoner tankar och känslor i översvall. Låt mig få vädra det till er mina vänner, bekanta, och speciellt er som vet vad det handlar om. Låt mig få vara den där "jobbiga nyblivna mamman" som ringer för minsta lilla eller som bara behöver stöd.

Jag lovar att jag kommer att vara för evigt tacksam för att ni finns.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Mig får du alltid ringa! När du vill gumman :) allt kommer gå sååå bra! Spännande som attans nu juh!! Puss o kram

2011-05-12 @ 15:26:51
Postat av: Sandra

Mig får du alltid ringa! När du vill gumman :) allt kommer gå sååå bra! Spännande som attans nu juh!! Puss o kram

2011-05-12 @ 15:27:15
Postat av: jannie

tack så mycket!! än så länge går det skitbra och är helt stört roligt :D har mer energi än på länge!! :D



Hur har din vecka sett ut so far?

2011-05-13 @ 00:37:57
URL: http://nighttales.net
Postat av: susse

Sandra: jaaa tack det vet jag=) jaa men jag vill så gärna att det ska hända mer grejjer snart orkar inte vänta haha. puss och kram

2011-05-13 @ 18:45:41
URL: http://loquitabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0