Saturday

Idag har det varit födelsedagsfirande för syrrans kille i deras hem i vinberg! Det vart god mat & fika så kan ju säga att jag kände mig som en BALLONG efteråt. Var längesen jag var så jäkla mätt- Men klagar absolut INTE !! =)

Nu sitter man här efter en powernap som togs direkt efter kalaset, samt lite inköp från Willy´s. Är ensam hemma just nu då älsklingen kollar champions league final med grabbarna;) Ska Chilla lite framför några avsnitt av vänner och äta lite kvällsmat. ÄLSKAR kellogg´s All Bran flingorna och kan lätt leva på det varje frulle & kvällsmat- bra för magen är det faktiskt också!

Vädret utanför är KAOS med regn & blåst så ska bädda ner mig gott i soffan och bara vara*



Ha en bra lördagskväll alla=)




Bildkälla: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0